onsdag 30 januari 2008

Trummor och godis, det är grejer det!

Idag har jag jobbat på och haft riktigt kul! Anna och Lasse från Musikmuseet var här och redigerade med mig från strax efter tio till halv fem. Superkul. Jag älskar att redigera! Och det är ju LYX att dessutom på egen utrustning få klippa musikgrejer! Kroumata, en batterist från armén, djembe och tablas! WOW!!! Passar mig som handen i handsken! Jag hade laddat med en jätteskål lösgodis, en hög bananer och ett halvt kilo vindruvor. Godiset gick åt i allra högsta grad. Frukten blev kvar. Man vet ju aldrig! Vissa vil ju bara äta nyttigt!
Sen var det möte med lägenhetsfotografgänget inne i stan... med bullar och läsk. Det känns som om jag ätit hela tiden idag! Har inte hunnit bli hungrig en enda gång! Ändå fick jag i mig en kebabrulle på lunchen... och den var extremt lång!!!
Åså TV hela kvällen sen... Fastnade! Minröjarna i Afganistan (jättebra), TV-stjärnan(kul) och Dubbat, som var superkul!!! Jag skrattade väldigt mycket, hehe...
Stegräknaren står i denna stund på 6 749 steg... inte mycket i denna stad. Men jag sitter ju inte hemma på detta viset så ofta, som tur är!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud Ida! Hur orkar du? Allt jobb och dessutom skriva blogg VARJE DAG! Vill egentligen bara skicka en kram... / gamla kompisen Anna N

Unknown sa...

Kram på dig med!!!
Ja, allt jobb åt höger och vänster tar mer på krafterna (även om det är JÄTTEKUL att jag har jobb) än bloggandet! Jag har ju skrivit dagbok hela livet, som du vet; ) - Så det är bara kul!