tisdag 22 januari 2008

Sömnig... men fick en mysig eftermiddag till slut. Tack Syster!

Puh, vad trött jag är! Å vilken dag! Jag blev verkligen arg och ledsen til tuuusen! Jag som är så försiktig och nästan inte tar några risker! Och jag kollade på bilen från fönstret stup i ett! Och jag var ju till parkeringen och vände pga myntbrist. Skulle aldrig ha låtit bilen stå kvar här ute... Gjorde det bara för det tar så mycket längre tid om jag ska krångla med det, eller så tär det på min rygg att släpa datorväska med kamera + träningsväska bort till parkeringen. Nåväl... stackars stackars mig=(
Efter stora P-botsångesten (500 kr, fy tusan!), eller snarare mitt i den, packade jag alla grejer och for till SATS. Körde stenhårt, och for sen till syster där jag tankade in Kroumata m.m. i datorn via Eriks bandare. Jag fick fika också! 2 ggr! Och korv i ugn, mums fili babba! Fick snacka lite skit och leka med Oscar. Han var Blixten McQueen, och tävkade med sig själv (plastbilen Blixten) i korridoren. Cyklade fram som ett jehu. Sen visade han mig bilder som han tagit! Duktig! Men svårt med en engångskamera! De flesta bilderna blir mörka och grovkorniga fastän de inte skulle behöva bli det!
Alvar var gnälligare än få, men jazzade glatt till musik emellan gnällstunderna.
Nu är jag trött som en klubbad säl. Tror inte jag orkar göra nåt mer ikväll. Tias äter pytt i panna i Globen och kollar på hockey! Annorlunda nöje.

Inga kommentarer: