fredag 25 januari 2008

Rockbjörnen - en pärs!!! - Men partyt var kul.







Oj, vilken dag jag hade igår!!! Jag visste att det skulle bli tufft, och det blev det. Dålig organisation gjorde det hela än tuffare. Vi var där kl 12 och fick våra VIP-pass. Sedan blev det väntan... och väntan... och tiderna för repetition flyttades fram mer och mer. Till slut blev det rep på två låtar!!! Juanes och en superbra grupp, Takida, med Linda Lampenius på fiol. Men det stannade där. TVÅ LÅTAR! Av två timmars show på två scener + catwalk! Med olika prisutdelare, stand-up:are, artister och annat tok!
Det kändes som att detta kan gå hur som helst.
Och när vi väl körde gick det väl lite hur som helst. Publiken var inte upplyst när vi ville ha publikbilder, och jag hade det jättetrångt på min scensida där jag fick kuta mellan scenerna... mer än beräknat. Tonårstjejer hängde över kravallstaketet med sina mobilkameror och tidningsfotografer och vakter skulle också få plats, medan jag fick snabba kommandon att kuta till andra scenen. Jag rev mig på scenkantens lampor så jag blödde, och fick knuffa undan folk för att komma fram. Snabba ryck skulle det vara. Och själv blev jag hårt knuffad av en vakt 2 ggr för att jag stod framför scentrappan där visst Ark skulle gå av. Nej fy. Och ONT i axlarna och ryggen. Hemskt! Det sitter förstås i än...
Efetrfesten var dock kul! Massor av fok, ca 50% av det kändare slaget. Bra musik, dans och massa roliga människor! Så jag kom hem 3.10 imorse!

På bilderna syns överst Micke, Louise och Fredrik. Sen är det Micke, jag och Filip. Nästa - jag och Louise. Sen Camilla i mitten på en bild, åså jag å Sandra. Bilden på bara mig hittar ni nog själva; )




Har en trött dag idag, och ska nu äta grekiskt i Sumpan med Tias. Det är vad vi orkar idag.
Imorgon blir det Trönö för hela slanten!

Måste rusa nu!





Inga kommentarer: