tisdag 15 januari 2008

Fotofotofoto.......

Tre lägenheter, Solna, Kungsholmen och Gärdet, på 6 timmar. Tack vare att SL skötte sig så bra idag blev jag dessutom tidig till foto- graferingarna!
Nu har Mathias stuckit till IKEA för att köpa en till lampa (vit) samt lite förvaringsboxar. Sen ska han till Perra för att spela Playstation... så det är konstigt tyst i lägenheten.
Jag har bilder under uppladdning, har läst utanonnserade sommarvikariat i Journalisten samt skickat prislistor till ett par som ska gifta sig.
Egentligen skulle jag träffa Syster idag, och småpojkarna. Men de var hemskans förkylda. Stackars! Hon har feber och har åter igen slagit sömnbrist-rekord inatt. Lilla Alvar tio månader ar nämligen superförkyld även han... Jag får lite dåligt samvete som inte går dit med bullar och pysslar om... Är bara så rädd för att bli sjuk själv nu när jag har mycket jobb och stort behov av pengar.

Inga kommentarer: