söndag 20 januari 2008

Stackars drake - hel igen ; )

Hehe... Vi har varit rätt knäppa och tokiga hela dan, skrattat, flamsat och gjort en massa tok, helt enkelt! Och kulmen på det hela var nog nyss när vi skulle sätta i nya sängkläder och det stora kuddkriget bröt ut i sängkammaren! Jag blev fångad i ett påslakan och skulle sedan hämnas! -Slog vilt och galet med två kuddar mot Tias, som försökte skydda sig. Vi skrattade hysteriskt och rätt vad det var hamnade vår käre drake mitt i kuddkriget, och båda vingarna samt huvudet landade studsande på madrassen. Jag skrattade så jag trodde jag skulle kola vippen! Stackars drake... Men vi lagade den igen, som synes.
Om ni börjar fundera, kan jag garantera att ingen alkohol var inblandad i detta... hur galet det än låter=)
Ja efter den här dagen förlängs nog våra liv med några dagar! Det är som att tillbringa tid med Jan Malmsjö; ) - Enligt Peter Stormare.
Puss och god natt! Och se till att ni inte får en kudde på nosen... lääänge... ; )

Inga kommentarer: