tisdag 8 januari 2008

Träning träning! På det igen!

Idag var jag duktig. Första träningen på terminen, högsäsong för SATS. Helt plötsligt kryllar det av folk på SATS Gärdets cykel-pass. Före jul var vi inte många de sista gångerna, men nu! Och på core-passet sen. Full sal! Otroligt! Jag var helt slut efter de passen, men ändå körde jag styrketräning en halvtimme. Orkade knappt, men kämpade! Sen var jag väääldigt trött!
Det är helt ok att träna. Det tar dock lång tid att ta sig dit. Gärdet av alla ställen. Detta för att jag och syster skulle träna tillsammans. Men hon har barn och förkylningar att ta hand om. Stackars... Annars hade vi nog fått mer träningstid ihop.
Hua, nu har jag huvudvärk. De ä mycket nu. Har dock en julgransplundring att se fram emot på fredag! Ankis och Ulf kommer hit för att se vår gran för första och sista gången. Jag tror det blir fiskdamm också, för alla under 70 år! Hehe... Men vad äter man på en julgransplundring? Förutom lussebullar, gammalt julgodis och en stor Twistpåse... Hmmm... Mat vill man väl börja med. Tur att jag kommit in i träningsrutinerna (lätt att säga efter en gång) igen!

Inga kommentarer: