fredag 18 januari 2008

Inte lätt med glädjen... men jag har kämpat!





Play Dooh-lera kan man ha mycket kul med!
Efter en dag med viktiga tekefonsamtal, jobbsök och stenhård egen träning på SATS kunde jag äntligen hälsa på min syster och de två små. Den minste sov och gnällde om vartannat medan Oscar bygde lego och bakade med lera... vilket vi gjorde alla tre! Blev helt uppslukade! Den lila gubben är min. Oscar gjorde korvar, och mycket tok blev det!
Helt naturligt!
Liksom att cykla ute i korridoren! Vad gör man inte när man bor i en lägenhet och lillebror sover. Och snabbt går det!
Sen var det ju afterwork med SVT. Men jag å Sussi bangade ur, trötta och med massor att göra. Nästa gång kanske...
Dagens roligaste grej i övrigt är att jag fått reda på att jag skall köra kamera på Rockbjörnen! KUL!
Så nu hoppas jag även på festen efter, som förra året var en riktig höjdare!
Nu är jag glad att det är fredag.
Kram på er!!!

Inga kommentarer: