söndag 6 januari 2008

NK-rean var mest kaos!!!

Dagens reaupplevelse ja... Kön ringlade sig åt alla håll, och när vi väl stod i en av köerna förstod vi att det var den längsta. Men då fanns det ingen återvändo! Den slingrade sig långt åt ena hållet, och så runt en stolpe och liiika lååååångt åt nästa håll, och så runt en stolpe till å lååångt åt detta håll. 45 minuters slingrande alltså. I regnet. De andra köerna var rakt på och inte alls så slingrande som denna, så vi drog nitlotten. Hoppas vi inte drog på oss nån förkylning också!
Väl inne visste vi inte var vi skulle börja. Jag skippade flera avdelningar pga kaos och för mycket folk. Jag har ju ändå handlat på rean så det räcker...
Så det slutade med två fotoalbum, ett från Bookbinders och ett från Granit. That´s it! Men jag ska erkänna att jag tänker gå och spana efter sänkta reapriser på fina Ittala-glasburkar och Hilfiger Denim-skjortor senare. Får jag dem så får jag dem!
Nu ska jag göra ett ryck och lämna in en masa bilder. Imorgon börjar alvaret... Vardag igen, en lägenhetsfotografering och en massa annat. Spritt åt olika håll. Jag ska skriva en lista, för att inte stressa upp mig. Vill kunna sova inatt.
Kram på er!

Inga kommentarer: