onsdag 2 januari 2008

Happy new year... å jag har fortfarnde inte satt ut foten!

Det är ju grått och nästan mörkt ute! Hela dan! Vi hade tänkt åka ut på NÅN utflykt idag, men nu har Mathias fått mitt illamående, så nu sitter vi här... ännu. Granen barrar också, och vi är rädda att behöva slänga ut den osedd! Ingen förutom vi har ju sett den live! Vår fiiina!
Jag har tänkt ta en promenad, men vädret säger nåt annat...
Febern som slog till igår igen har i alla fall dragit sin kos idag! =) Hoppas jag är så frisk som jag känner mig. Och att Tias blir friskare snabbare än blixten.
Imorgon bitti är det VIP-rea på MQ, och vi har planerat att infinna oss där mellan 8 och 9, och sedan dra vidare till Esprit-butiken, på des VIP. På söndag är det NK som kör hårt. Jag är döless på att gå i butiker, men laddar nu inför alla reor. Speedrace blir det då, så hoppas jag på att finna nåt kul, billigt som jag vill ha och helst också behöver. Mellan dessa VIP-reor har vi tänkt dra till Heby och hälsa på svärmor. Mysigt! Bara inte Tias börjar spy... Aldrig får man va riktigt nöjd!

Inga kommentarer: