fredag 23 september 2011

Illamående, drömmar och en underbar dotter

Älskade gulliga unge!!!
Saga har varit så go, glad och snäll hela morgonen. Det var ju ingen sak att ha dagislämning själv idag!
Vid tandborstningen gapade hon så fort jag sjöng Tandborstvisan ur Djurens Brevlåda. Och hon tyckte det var riktigt kul att få ha på sig både överdragsbyxor, collegetröja och jacka efter Alvar och Oscar, hennes älskade kusiner.
Skönt!! -Med tanke på att jag mått illa sedan klockan tre i natt, vaknat, sedan bara slumrat och drömt stressdrömmar innan jag vaknat igen...
Jag antar att jag bör lägga mig en stund nu så jag pallar med resten av dagen.
I eftermiddag ska jag till barnmorskan så då hinner jag inte sova.
Jag mår fortfarande lite illa och undrar om det beror på att någonting är på G eller om det är ett normalläge i dagens tillstånd. Hoppas bara jag inte håller på att bli sjuk..!
Livet är allt bra spännande ibland... ;-)

Inga kommentarer: