onsdag 28 september 2011

BB-mys med gofrukost och syskonkärlek




Imorse blev det room service här på BB Stockholm. Tias hade ju åkt och hämtat Saga hos moster klockan åtta för att sedan lämna henne på dagis, hämta kläder och montera bilbarnstol. Och det tar sådan lång tid för mig och bebbe att bli redo för utgång. Så jag fick in en frukostbricka efter att en doktor rutinundersökt dottern. Hon är både frisk och stark. Skönt!


Tias kom hit igen först vid elvatiden.


Sen var han tvungen att åka igen efter två.


Saga skulle ju hämtas på dagis och sedan få träffa sin Lillahyttej!
Roligt tyckte hon.


Men lite tjatigt oxå. Jag kände mig rik med mina två skrikande töser.


Och när Saga fick hålla sin syster för första gången blev hon glad igen.
Hon har dock båda dagarna hon kommit hit blivit tokvild! I kväll lugnade det sig när hon och jag drog till Pressbyrån och köpte glass.
Hela världen är ju på ända för Saga just nu, så man får ju förstå att det blir knas ibland.
Jag är kvar på BB en natt själv men hoppas kunna åka hem imorgon.

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: