söndag 25 september 2011

En lyckotur i parken

 Den här dagen har varit SÅ mycket bättre än gårdagen trots de ringa förutsättningarna då jag knappt sovit på hela natten och Saga vaknade halv sju och kräktes!!! Ytterst lite kräktes hon, men jag stannade uppe med henne och oroades, trots att hon verkade förvånansvärt pigg. När Tias väl kommit upp och vi ätit frukost lade jag mig i två timmar och sov som en stock. Saga hade visst också sovit en timme när jag vaknade vid ett-tiden.
Efter lunchen tog vi oss i kragen och gick ut i parken. Jag och Saga gick först medan Tias städade lite här hemma. "Varmt och skönt!" utbrast Saga så fort vi kom utanför dörren.
Vi började i alla fall med att gunga. Mys!
 Sen satte vi oss på en bänk i gräset och blåste såpbubblor.
 Jag blev impad över hur duktig Saga blivit. Massor av "blubbor" kom det.
 Vi hade riktigt skoj.
 Och snart kom även pappa Tias.
 Han fick ta några bilder på oss så bebismagen skulle komma med. -Vår fjärde familjemedlem ligger ju därinne!
 Vi körde iPhone-foto för hela slanten då jag inte orkat släpa med mig min Canon ut.
 Och bebben tryckte sig utåt som vanligt... Hon brukar göra det, speciellt när jag är ute och går.
Saga fick sitta lite på pappas axlar och var minst sagt nöjd när vi gick hemåt.
Just nu är det som ofta cirkus i magen. Och jag vabbar i morgon, så jag får väl ta och lägga mig nu.
God Nat!!!

Inga kommentarer: