söndag 29 november 2009

Juligt Uppsala och bebismys

Idag bar det av till Uppsala! De har satsat stort på julmarknader och uppträdanden på torget varje helg fram till jul. Sånt gillar vi!
Vi ammade å träffade Sagas farmor en sväng hos Ankis innan jag, Tias, Saga och Ankis promenerade till Stickspåret, där vi åt och fikade. De har underbara bullar! Sen gick vi ner på stan. Jill Jonsson spelade på stora scenen, och jag blev överlycklig då jag fann en snygg mugg för 100 kr och underbara små röda sockor till Saga för 11o kr. Vi köpte en julklänning till Saga också, och fick en underbar virkad filt av Ankis. Min kamera la dock av. Batteribrist. Så fler bilder blev det inte.
Vi åt på Amazing Thai innan vi drog till Solna, där vi legat i som dårar och pyntat och städat innan det blev lite glögg och mys med Saga i soffan.
Saga var inte så glad på oss. Hon hade ju fått ligga i babygymmet länge och väl medan vi rände runt i lägenheten.
Men humöret vände efter att hon fått på sig pyjamasen och ätit lite. Kolla in de små gaddarna! Visst är de söta?!!!
Jag är så kät i min bebis att jag kan spricka!
Och hon är ganska kär i sin mamma också...
Gosigt värre!
Hon är så underbar, vår lilla tjej!
Världens bästa.
God natt och sov gott!

Inga kommentarer: