onsdag 19 augusti 2009

Solnasightseeing och datorfix!


En härlig dag i solen har jag haft. Jag och Saga skulle träffa Isabelle utanför centrumgallerian klockan 11.43 var det tänkt. Det drog dock ut lite på tiden för mig så vi sågs nog först 11.08 eller nåt sånt.


Med piggelin och kaffe drog vi ut u det gröna, fann ett bord i Skytteholmsparken, satt och snackade ett tag och gick sedan en skaplig promenad i trakten. Det slutade med att vi satt på en pizzeria i Huvudsta och delade på en supergod, jättestor samt billig lyxpizza! Isabelle har alltid en massa att berätta. Den ena storyn galnare än den andra. Så intressanta samtal blir det ingen brist på!



Klockan var nästan tre när vi åter landade utanför gallerian... Nu närmar hon sig fyra och Saga har just vaknat i vagnen. Blöjbyte och matning... När jag haft henne sovandes i vagnen så länge riktigt längtar jag efter att hålla henne. Jag är supertrött eftersom hon höll mig vaken till halv fyra inatt och vaknade igen vid åtta...



Någon vila är set dock inte tal om. Vi ska ju lämna in min dator idag, så de sista backuperna måste göras.


Värst är att jag inte kan öppna Final Cut, vilket jag skulle ha behövt. Ja ja... Tias kommer om en halvtimme. Då finns det ingen återvändo!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: