lördag 22 augusti 2009

En härlig fredag...

... har det varit. Jag och Saga sov länge (efter en lång vaken-pärs för min del då Tias klocka var på snoooze hur länge som helst). Sen har hon varit vaken nästan hela tiden och växlat mellan glädje och gnäll. Hon har velat bli buren mycket, och när hon väl sitter i bärselen somnar hon sakteliga. Jag gosar med hennes fjuniga lilla huvud och myser. Hon vaknar till och ger ifrån sig ett gnällande ljud innan hon somnar igen. Hon har fått sova länge medan jag vikt tvätt, fixat internet på min laptop samt pratat i telefon, och det har gått bra! När jag sedan lagt henne i bebiskorgen har hon vaknat till ganska fort.
Tias var ute med skolan ikväll så jag och Saga har fredagsmyst. Jag har ätit varma mackor, druckit 7up och sedan druckit julte och ätit mörk choklad. Mums! Och för mycket julgodis. Såg Catch me if you can på TV, riktigt bra. -Och hängde tvätt och städade i reklampauserna. Nu är Tias hemma. Nattmatning nalkas innan vi skall sova. Imorgon bär det av till stan igen. Hoppas det är okej för Saga!

Inga kommentarer: