tisdag 25 augusti 2009

Mysteriet är löst!

Jag Facebookade om tidsmysteriet och fick en länk, så nu vet jag varför våra mobilklockor låg två timmar efter;
Telias servrar gick fel mellan klockan ett på natten och klockan åtta på morgonen. Så alla teliakunder som haft telefonen inställd på "Automatisk tidsuppdatering" har drabbats. Fast det skall enligt Telia bara drabbat oss i Östra Svealand eller på Gotland?!!!
Jag har ställt in min telefon på Stockholm nu, så inte Telia krånglar till nåt mer. Detta var ju ok för mig som är mammaledig. Men Tias började tidigt och var den person som skulle öppna hela skolan imorse kvart över sju!

1 kommentar:

I Sussis skojiga sagovärld! sa...

nääääääää hahhaha men shit! men kidsen blev kanske bara glada! :P hihi.. såg många drabbats av det, i stockholm!!!!!!
sov gott nu hörrni, håller tummarna att det funka! kramis