onsdag 12 augusti 2009

Första promenaden runt sjön

Sist jag varvade Råstasjön var antagligen i maj någon gång, då jag med Saga i magen kämpade mig fram och fick ont överallt.
Idag gick det lätt. Saga sov gott i vagnen men såg ut som om hon skulle vakna hela tiden, och vred på huvudet så mössan kom på sned.
Promenaden kändes väldans lång och jag får fortfarande ont i ben och höfter när jag går för fort. Lite knepigt men jag tror det är normalt. Fint väder och relativt nöjd bebis i alla fall, så jag var nöjd!
Vi hann till och med gå ned en sväng på Lek Planeten samt köpa mitt favvo-te, Champagne Cream på kaffehandeln här i gallerian... Saga skrek till några gånger men somnade om, och fortsatte att sova medan jag grejade med allt möjligt här hemma. Tias kom hem vid fyra och jag lagade mat. Hann glufsa i mig maten innan tjejen vaknade, hungrig som en varg.
Nu snart är det TV-dags. Hunter, ruskigt men bra! Första norska serien jag följt tror jag!

4 kommentarer:

Petra sa...

Hejsan :) hittade hit från bli mamma och ville bara säga hej när jag är här. Vilken söt liten tjej du fått och vad mysigt det låter att gå på promenad.

Unknown sa...

Tack!
Ja det är urmysigt att vara mamma till lilla Saga!

Anonym sa...

Den där mössan känner man igen!
Den satt inte så bra på dig heller...
Mamma

Unknown sa...

Haha, ja vem stickade den???