tisdag 11 augusti 2009

Grattis Tias och Saga!

Medan sambon fyllde 35 blev Saga två månader gammal. Vi har förstås firat hela kvällen!
En härlig morgon hade vi också, med frukost på sängen. -Den bästa födelsedagsmorgonen hittills tyckte Tias som väcktes av bebisjoller bredvid sig innan jag kom in med frukostbrickan.
Dagen blev stressig. Jag har kutat runt i gallerian, köpt kompletteringspresenter, bytt en bebispyjamas på Lindex och handlat på Ica. -Med Saga, som inte var på toppenhumör men till slut somnade. Sen har jag bakat chocolat chip cookies, mums! -Innan Pelle, Perra med familj och Ankis å Ulf kom på kvällsfika som varade länge. Gitarrspel å sång blev det även. Tias fick ju ändå två sångböcker med accordsanalys. Kul!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

2 kommentarer:

myztica sa...

Hej. jag har kollat in din blogg då och då, och läste om när du skulle göra vändningsförsök.. Min bebis ligger antagligen i säte(vi får reda på det på torsdag) och jag bara undrar lite om det. Gör det ont? Hur mår bebisen under vändningen? Lyckades det? MVH Jeanette

Unknown sa...

Hej!
Jag har svarat i din blogg!
Ha det gott!