fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År!!!

Hoppas ni har det riktigt gott!


Vi har haft en fantastisk kväll med god mat och trevligt folk. Saga har envisats med att hålla sig vaken. Jollrat, skrattat och sugti på sina tår där hon legat i sin säng här på rummet sedan tio. Vi har köpt kaffe och grejer nere i restaurangen och burit upp.
Efter halv tolv ammade jag Saga till sömns. Hon somnade fem minuter före tolvslaget. Så jag lade ned henne till Ring Klocka Ring. Tias hade öppnat champagneflaskan på toaletten för att inte skrämma vår lilla älskling. Han var så försiktig att han fick sår på händerna efter korken.
Vi firar tio år tillsammans nu. Häftigt! Och så fantastiskt att vi har vår dotter.
Jag önskar nu er alla en underbar framtid!
Stor kram från vår lilla familj.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nyttt år!
Blev så nyfiken var ni åkte, så jag har varit inne och kollat, mysigt med Visby! Jag och Isak var där och bodde på samma hotell som er på höstlovet, lustigt!? Vi åkte dit ett par dagar och slappade tillsammans med min bästa vän och hennes dotter som är 2 år, vi var väldigt nöjda :) och det verkar ni ju vara också.
Kram Ida

Unknown sa...

Vad kul!!!
Gott nytt år, så ses vi snart!
Kram, Ida

Anonym sa...

Vilken mysig resa!
Kram på dig syster!
/Syster : )

Unknown sa...

Ja det var urmysigt!!!
Kram själv;-)