fredag 30 januari 2009

Söndagens vinterpromenad

I Trönö var det verkligen VINTER!!! Jättefint! Så jag var bara tvungen ut och lufsa runt i snön lite!
Den jättegamla lekstugan hos pappa... lekte vi i jättemycket när vi var små. Unrdar om inte pappa lekte i den när han var liten också?! Han bor i sitt föräldrahem, som däremellan varit sommarstuga.
Självklart följer han med ut på en promenad!
Grannens häst... vilket sagolandskap!
Vi går yvra (övre vägen, Trönö-ord) genom skogen.
Fiiin skylt! Jag blev helt blöt när jag klampade i hög snö för att kunna ta den här bilden!
Ooooo vad fiiin jag blev i den här posen! Eh... Ladan bakom är i alla fall väldans fin!
Man längtar lite efter att bo så här... när man sitter i Solna och skriver.
Ett litet lager pudersnö ligger kvar på marken i skogen här utanför, på det så kallade "Fylleberget". Trevligt namn, haha... Annars har det varit en vinter icke värd namnet i Stockholm detta år.
Nu ska jag klä mig... och planerar att träna på SATS innan jobbet idag. Hoppas det går bra...
Kram kram!!!

Inga kommentarer: