tisdag 6 januari 2009

Lilla klants bekännelser...

Fy vilken hemsk start på dan!!!
Jag tog bilen till jobbet igen, slarvade med styrningen och körde in i en stolpe här i garaget med sidan av bilen... Tvärstannade och slog händerna för ögonen. Önskade innerligt att det inte var sant.
Jag har nu snyftande ringt till Tias som bara blev tyst och sa att det inte var bra. Och det vet jag ju att det inte är.
- Förlåt!!! Jag betalar! Men det är våra gemensamma pengar så vad gör det...
Jävla klantskalle!!! Man blir något förbannad på sig själv en sån här gång!!! Shit att detta ska behöva hända när vi har ny bil, vill ut och resa och har massor med övriga kostnader som väntar till våren... och jag vet att min ekonomi kommer att rasa, mer eller mindre... Hur mycket kan detta kosta??? Plåtskada...
Och Tias som äntligen börjat lita på mig gällande min bilkörning. - Tillbaks till ruta ett... SKIIIT!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa attans stolpar i garage. Säg vem som inte smekt dem. Jag backade rätt in i en stolpe i garaget på jobbet med full fart snacka och att plåten bara brakade ihop!
Lider med dig.
KRAM

Unknown sa...

Tack, det värmer!
Håller med... hatar dessa stolpar!!!
Kram

Katrinne sa...

Oj då! Hoppas det inte är så illa som du tror.... Tänker på dig!!!!

Unknown sa...

Tack, det kan behövas!
Vi ska kolla med försäkringsbolag m.m. idag el imorgon, så får vi väl veta snart.