fredag 30 januari 2009

Träning, kebab och stressminskning?!

Idag har jag tränat igen. Det går så långt mellan mina träningar på SATS Gärdet att jag nu frågade om jag kan få provträna på SATS i Sundbyberg. 20 minuters promenad har jag dit och då kan jag ju duscha när jag kommer hem, vilket betyder att jag slipper packa ner handduk, ombyte etc... och att jag slipper släpa allt till jobbet sen. Hoppas det är fräscht där så jag trivs! Just området det ligger i är jag inte vidare förtjust i även om jag gillar stora delar av Sumpan i övrigt!
Jag unnade mig en supergod kebab på Pizzeria Östermalm sen. Jättehärligt att sitta där helt själv och äta i lugn och ro under jätte-TV:n med en brasa på skärmen, haha...
Nu är jag tillbaks på TV4 och hoppas hoppas att jag slipper superstressen idag. Bebben sparkar lite och påminner mig. Stressa inte!!! Jag sitter verkligen och tar djupa andetag... lååångsamt... och tänker att jag måste vara lugn. Lite nervös, rädd att inte lyckas hålla det!

Inga kommentarer: