torsdag 1 januari 2009

2008 blir 2009!!!

Jag släpade mig hit från Linégatan där jag ställt bilen. Kissnödig till tusen... Annars så! Haha, tur att det finns kundtoaletter på Skansen!
Eldlek på scenen, och äntligen hade Tias, Pelle oh Anna dykt upp! (Jag var lite rädd att de inte skulle hitta mig i vimlet.)
Tias och jag firar att vi träffades för nio år sedan (!!!) och att 2009 äntligen gör entré!
Anna och Pelle skålar i varm glögg och Pommac, haha, liksom vi!
Happy New Year!!!
Mäh, vad händer???
Glatt nytt år!
- Med storslagna fyrverkerier!!!
Wow... Flera har avundats oss att se detta live! Bilderna ger dem inte rättvisa!
Frusna och glada framför Solidenscenen. Sen blev det ostbricka hos Pelle och Anna (efter välbehövlig kisspaus på TV4). Goda ostar, kex och te. MUMS!!! Vi kom hem strax före klockan tre på natten. Sov väldigt gott och tar idag nya tag på TV4.

Inga kommentarer: