fredag 2 januari 2009

Sömnig fredag

Hua vad trött jag är!!! Det vore kul att komma ut på nåt jobb, men inte så mycket utomhus för jag har glömt mössan hemma och det är svinkallt... Eller glömt och glömt... Jag blev arg på den, tyckte den såg ut som en riktig tantmössa! Så jag kastade upp den på hatthyllan i vredesmod, och där blev den liggandes. Haha... det straffade sig när jag kom ut sen!
Rean ja... Vi var trötta båda två, och kom inte in till stan förrän efter kl 11, så den enda grej jag ville ha (en Bondelid-kofta) var slut förstås! I alla fall på de tre MQ som vi hann in på. En ursnygg t-shirt på Urban Outfitters för 215 kr var det enda jag köpte. Tiden rann iväg och vi lunchade på Depå... igen! Nu börjar det nästan bli tjatigt att äta deras caesarsallad hela tiden! Nästa gång tar jag Teriyaki, som Tias åt idag. Smakade och det var supergott!!!
Här på jobbet är det full bemanning igen, denna lilla vardag mellan helgerna. Det innebär förmodligen längre sändningar med sport och ekonomi igen, dvs mer att göra för mig bland kamerorna nere i studion. Så jag hoppas jag blir piggare vad det lider... Får käka frukt precis innan så jag får upp blodsockret!

Inga kommentarer: