måndag 5 januari 2009

Babbenrep på Intiman

Idag har jag slirat runt i kylan kring Odenplan, fickparkerat och släpat den tunga TV-kamerautrustningen en lång bit, ringt på klockan vid Wallmans Intimans sceningång och tagit Loa Falkman och Adde Malmberg i hand innan det var dax att filma repetitionen av pjäsen "Obesvarad Kärlek" med Loa Falkman och Babben Larsson i rollerna. Riktigt kul verkar den, med mycket falsksång från Babbens håll, haha! Adde Malmberg regisserar. Ett bra gäng! Och jag är extra förtjust i Loa Falkman, om sanningen ska fram. Jag glömmer aldrig hans rollprestation i Pensionat Oscar. Snyft... Han spelar sällan samma slags typ upprepade gånger, utan får ofta helt olika roller, och gör allt så himla bra! Han är suverän!!!
Det har varit superlugnt på redaktionen idag, så jag fick, trots att jag har fotopass, klippa ihop de korta inslag från repetitionen som skall visas i Nyhetsmorgon imorgon bitti. Kolla då! TV4 as usual, om någon tvivlar!
Snart slutar jag, och då blir det till att sticka hem och äta lax!

Inga kommentarer: