lördag 17 januari 2009

Vampyrer + god mat = fredag 16/1

Äntligen har jag och Sussi tid att ses!
Efter lite reakoll och en god lunch med lamspett och grejer hamnade vi i biomörkret med godispåsarna i högsta hugg...... lite rädda för vad som komma skulle...
... och så här hemskt blev det! Haha... Låt den rätte komma in heter filmen, och vi tog vampyrtemat på allvar! Bra film, men efter alla guldbaggar och all toppenkritik var våra förväntningar högt uppe i skyn... så vi blev lite besvikna ändå faktiskt. Och den var lite äcklig (inte bara lite heller) med allt blod, må jag säga!
Jag for hem en sväng sen, hann träffa Tias lite innan vi båda skulle iväg åt varsit håll. Jag mötte Camilla vid T-banan, vi for till T-Centralen varifrån och traskade därifrån till Collage på Stureplan. Där åt vi god italiensk middag med fyra till av hennes kompisar. Jättetrevligt! De är kvar än men jag for hem, trött, nykter och inte särskilt partysugen; )

Inga kommentarer: