lördag 10 januari 2009

Shelltrubbel och Reinfeldt

Det känns lite hårt att först jobba 40 tmmar, måndag-fredag... och sen gå upp 6.20 och stressa iväg till TV4 för ännu en tiotimmars arbetsdag, 8-18.
Jag tänkte tanka TV-bilen innan jag rullade in, så jag for till närmsta Shell-mack och försökte få ur nån etanol ur närmsta pump. Eftersom jag inte lyckades, gick jag in och frågade tjejen bakom disken om det var jag som var snurrig eller om det var nåt annat fel, vilket det var. -Ett datafel, så att ingen av pumparna gick att tanka från för tillfället! Ok, så kunderna ska stå där ute och kämpa och testa flera pumpar tills de ger upp??? Är det inte bättre att personalen säger till eller sätter upp en lapp??? Hmmm... andra ggn jag börjar med Shell men måste åka över till Statoil på Lidingö för att kunna göra mina ärenden.
Så till morgonens synkar. Den första var Fredrik Reinfeldt, där jag fick till en riktigt snygg synkbild! Kolla inslagen om ni hittar dem?! Sen hade jag och Pelle fått för oss att vi skulle ta kort på varann med Reinfeldt! Det kändes inte särskilt professionellt, och jag som inte ens lutar åt hans håll rent politiskt, men lite kul var det! Ola kallade oss för kändis-suckers, haha! Bilden kommer nog in här så snart jag fått den på mail...
Sen bidde det soffsynk med Maria Heiskanen, som just fått Guldsolen av Nills Petter Sundgren.

Inga kommentarer: