torsdag 8 januari 2009

Inte glad...

Hua, idag är jag inte att leka med. Arg som ett biii!!!
Allt känns så jobbigt.
-Jag försov mig imorse (hann hit, glufsade äpple på T-banan och åt mackor här i trevligt sällskap, dock...)
-Jag och Tias ska gå på bio ikväll men alla filmer inne i stan börjar ca 18 eller efter 21... och jag slutar kl 19. Flera filmer jag vill se går bara före sju på kvällen. SKIT!!!
-Jag är ledig nästa vecka... och Tias frågade idag (framförhållning?) om han kan få ledigt några dar då. Negativt svar och jag har inte ett jota att göra, vill resa, passa på att uppleva nåt men riskerar (STOR risk) att få sitta i Solna och ruttna bort istället...
Jag vet... man ska inte klaga på sina i-landsproblem nu när så många mår så mycket värre här i världen. Fy på mig... Jag kan bara inte hjälpa att jag bara vill grina en dag som denna. Spelar ingen roll att jag försöker tänka på att JAG HAR DET BRA..... snyft...

Inga kommentarer: