lördag 31 januari 2009

Lördag...

Gårdagkvällen på fyran blev faktiskt relativt lugn. Jag hade att göra men det blev ingen panik! Skönt...
Idag har vi tagit det väldigt lugnt... Hade tänkt åka in till stan eller nåt men hann inte. Tias var tvungen att åka med hyrbilen som han haft sen han lämnade in vår kära Pegeaut (som för övrigt kommer att kosta drygt 3 200 kr på självrisk). Och det tog tid...
Så jag tog mig en rask promenad runt Råstasjön i solen. Härligt! Massor med hägrar, kanadagäss som knaprade is, barnvagnar och roliga hundar... Tias mötte mig när jag rundat sjön, vi var inne i två butiker och köpte sen varsin McDonalds-meny och gick upp och åt. Jag var tvungen att rusa hemifrån precis när Perra kom med sina söta barn. Hann träffa dem i trapphuset men missade glassfikat..!

Inga kommentarer: