onsdag 31 december 2008

Nyårsresumé

Nu är det bara några timmar kvar på år 2008, som varit ett jättebra år för mig! Jag är ovanligt nöjd.
Mycket jobb (lite för mycket, men bättre det än arbetsbrist av olika slag).
 - Aftonbladet i mars, då jag fick göra superroliga inslag om Patrik Sjöberg, hockeylegenderna Kallur & Persson samt Let´s Dance och annat kul! I Januari var det ju Rockbjörnen-pärsen också vet ja!
- Sen TV4, från april och framåt!!!
- Massor av bröllop! Kusin Maria, morbror Daniel samt Anna Maria & Fredrik har gift sig och jag har varit glad gäst. Fotograferade kusinens bröllop samt fler bröllop, vilket var rena fotojobb. Två söta barn har jag också gjort en fotouppföljning på!. Så jag har haft att göra.
- Mormors 70-årsfest! - God middag på Kungsgårdens Gästgifveri.
- Pappas 60-årspresent i form av en lyxig spa-kryssning med mig och syrran!
- OBAMA blev president i USA. (Det får bli den enda stornyheten i detta inlägg...)
- Jag var på en helt underbar återträffMalungs Folkhögskola!
- Och utöver detta har vi ju alla galna fester, lingon-cirkus, Trönö-mys, Tallinnresa, shoppngfeber, inredningsmani etc.
Massor har hänt som jag inte kan redogöra för nu, när som jag sitter på jobbet och känner mig däst efter en stor Nyårsbuffé i källaren. Jag jobbar men ser fram emot Nyårsklockan på Skansen.
Jag har anledning att tro att 2009 kommer att bli fantastiskt!!!!
GOTT NYTT ÅR!!!

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Haha ja, men du får hålla någon i handen! ;)

Unknown sa...

Haha, ja men det är ju läskigt ändå! Hua, blir mörkrädd i flera dar av skräckisar! Sjätte Sinnet var värst!!!