torsdag 3 april 2008

Vårpromenad runt Råstasjön

Blåsippor. Visst är de söta!!! Mina strumpbyxeknän blev lite leriga, men det var det värt!
Råstasjön i tidigt kvällsljus och tussilago... Mitt hjärta klappar för dessa små vårblommor som lyser likt små solar i dikeskanten om våren. Svårfotograferade var de dock, pga lera och spindlar...
Jag känner mig lite knasig när folk joggar eller promenerar förbi och jag ligger på knä i leran med kameran i högsta hugg... iakttagen av båd folk och fä...
Krokus. Fiiin!!!!!
Jag älskar våren! -Om någon har missat det...Nu är jag sååå sömnig. Och HUNGRIG!!! Vad ska jag äta??
Kram på er!

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Gud, så duktig du är. När jag är känd artist ska jag anställa dig som hovfotograf haha! ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

Unknown sa...

Det låter bra!!!
Haha!