onsdag 16 april 2008

Äntligen ny frisyr!!!

Så här såg jag ut efter jobbet idag... Snacka om att min frisyr behövde ett rejält lyft!
Så nu är jag äntligen klippt!!!!! En månad senare än vad som var tänkt (nte lätt att boka in klipptid när man inte har nåt schema).
Jag är jättenöjd! Kortare i nacken än någonsin blev det. Rakad rent av!!!!! Kändes lite knasigt, men absolut mer kul än läskigt! För jag vet att Katarina har stenkoll, och att jag aldrig lämnat Ibi besviken! Katarina är superduktig och kan mitt hår innan och utan. Jag tror att hon tycker det är lite kul att klippa mig också, för att jag inte är särskilt rädd av mig utan vill hela tiden förnya mig. Katarina har alltid bra idéer, men denna gång hade vi fått hjälp på traven. Elin såg mig när jag nuduschad hade fått nån lockig page (såg det ut som... främre delen av mitt hår)! -Systrarna Eliot var namnet, och Katarina hajade. Beckham-influenser kan också anas i denna frisyr som var mer rätt än jag trodde (jag trodde bara det var långt lockigt hår som gällde nu... och det är ju rätt kört för mig...). Det var dagens frisyr-orgie! I övrigt...
Jag har jobbat nattpass nu igen. Lite trött... men glad!
Lagar majskyckling till Tias som kommer hem snart.
Solen skiner, det är vår och pappa kommer i helgen. Kul!!!
Kram kram!