torsdag 17 april 2008

Jobbigt, snurrigt och så lite kul...

Nya brillor!!! Snygga eller ser jag ut som en fluga?????
Jag fattar inte att jag faller för frestelser att gå ut promenader med syster och Alvar samt shoppa både det ena och det andra efter att ha varit vaken sedan två och jobbat värre än den värsta bäverruska!!! Men det är vår, och systerpromenader är bland det bästa jag vet... i och för sig...
Denna morgon var den enda hittills som varit riktigt JOBBIG!!! Den går inte ens att jämföra med tidigare mornar. Grejen var att det var massor vi skulle hinna få till... Bilder som skulle komma vid 5... vänta vänta... Obama/Clinton och Kidnappade Oliver i Danmark... Efter halv sex fick vi bilderna, och vi lyckades få ihop ett inslag till kl 6... Till och med ett säg från Obama! Men bara han... inte Clinton... Materialet kom inte, och det var vild panik!!!
Frukost tjugo i 9, då jag varit hungrig och kissnödig i flera timmar...
När jag kom till Elin efter jobbet, strax före elva, fick jag stupa i säng för att bli som folk. Vilade i en timme utan att sova riktigt, fick mat och solskenspromenad. Bjöd lillsyster på himmelsk Kit Kat-glass (22 kr/st! -"För att den är så exklusiv"). MUMS!!!
Mycket tok blir det för övrigt när man gått upp mitt i natten. På eftermiddagarna blir mycket fel... Igår skickade jag en 24-timmars-faktura till mig själv!!! Och idag gick jag in i tunnelbanegrindarna med en smäll! -Glömde dra kortet... På Åhléns la jag Åhlénskortet på betaldisken, och sen höll jag på å leta ihjäl mig efter samma kort i plånboken!

Inga kommentarer: