fredag 18 april 2008

Happy news!!!

Nu är jag trött... Varit uppe sen 2... måste lägga mig snart... men är lite speedad!
Idag var det en jättebra morgon med jobben jämnt fördelade och frukost rekordtidigt, kl 6!
Sedan har jag fått reda på att jag verkligen får fortsätta på fyran till september! -Skööönt! Jättebra på alla sätt och vis, faktiskt!
Sen ringde min hyresvärd och frågade om vi vill byta vår tvåa till en trea en trappa upp! Snopet att hon ens ringde! Och kul att vi lyckades få komma och titta på den redan ikväll!!!
Ett rum till, lite rymligare kök och balkong med utsikt mot en skogskulle som snart kommer att bli helt grön... Och man ser enda till kyrkan som vi hade utanför fönstret i Sundbyberg!
Vi tar den nog om vi får!
Pappa har kommit till stan också, och imorgon blir det 60-årssurprise i förskott. Undrar om han listat ut nåt... Han är nog väldigt nyfiken! Hehe...
När jag lagt mig igår såg Tias på Niklas mat, vilket resulterade i att han sprang ned och handlade och kl 10 på kvällen satte igång och bakade Äpple- och pekankaka med ingefära! Den hade gjort succé på skolan idag, så ikväll bidde det en goood repris!
Good Night, sleep tight!!!

2 kommentarer:

cjl sa...

Var Apple pecan pay med inspiration från Niklas mat på SVT häromdagen? :-)

Unknown sa...

Yes!
Tias sprang ner på Ica och köpte pecannötter på studs. Hehe... Och den blev god! Rekommenderas!!!!!