måndag 7 april 2008

Sömnlös i Solna

Kvällens nedvarvning är i full gång... Puh... Jag somnade aldrig inatt. Har nu varit vaken i snart 34 timmar... Tufft! Så nu är jag trött. Men alltför rädd att inte somna. Det brukar förstöra massor. Igår blev jag kissnödig flera ggr... och så höll jag på att somna och tänkte "Aaah, underbart, jag somnar nog..." Men tji fick jag. Bara för att jag tänkte så, vände det ju! Jag blev piggare och piggare, det kliade på nåt ställe hela tiden, jag blev för varm och för kall... speedad! Låg och stirrade i taket till slut. Arg.
2.10 ringde klockan, jag gick upp utan problem och målade ögonlocken turkosa. Lättad att natten var över samt orolig för huruvida jag skulle klara av den här arbetsdagen.
Det gick bra men var väldigt tungt emellanåt. En timmes möte i slutet, 40 min extra blev jag kvar...
Fick sedan blodpudding av Syster som hade båda barna hemma idag. Vi gick via Gärdet till Fältis, kollade i affärer och fikade. Sen var visst Ankis på Östermalm! Med Britt! Så jag fick fika igen! På Les Chocolat på Storgatan. Mums!!! Drack mörk choklad med kardemummatouch. Mer promenad... hemfärd, pannkakor, en varm dusch... sova. (Låter inte roligare än en kos dagbok...) Kollar just nu in Tony Irvings danskurs på TV2. Han är rolig, han. Hehe...
Natti natti!!!

Inga kommentarer: