tisdag 8 april 2008

Tandrapport

Inga hål!!! Yes yes yes!!!!!
Ändå lyckades mitt humör rasa fullständigt. Jag hade nästan sprungit till Sumpan coh Folktandvården... Det regnade, jag hade inget paraply, var trött och sen. Undersökt och klar kom jag på den eminenta idén att jag skulle gå på Mixit (bra klädaffär), och sen ta bussen hemåt, rakt utanför! Där fastnade jag vid Odd Molly-kläderna (stum av beundran, som alltid) så länge att jag bestämde mig för att ta nästa buss... men jag orkade inte stanna en hel kvart. Så trotts regn, kyla, trötthet samt att jag var kissnödig gick jag en bit. Tänkte gå till nästa hållplats. Den låg långt bort och bussen var tidig!!!!! Så jag missade även den bussen! Svor väldigt, gick till Näckrosen (Filmstaden Råsunda), där jag väntade på bussen, innan jag bestämde mig för att ta T-banan. -Att jag inte tänkt på det förr!!! Detär ju Solna-linjen, bara en hållplats! Missade dock tåget och fick vänta i tio minuter. Kallt blåste det också. Arrrg...
En till sak att gnälla på är att jag fått en STOOOR finne mitt på NÄSAN!!! Och så tar jag nåt gammalt täckstift, Clinic, som ska va vårdande etc. Det gör att näsan blir ljusare än övriga ansiktet och jag känner mig som om jag målat dit en noskula!!! Men är ändå bättre än vad Tias annars brukar kalla för stopplyse...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.