onsdag 2 april 2008

Vacker och energifylld dag!

Soldis. Vackert! Mobilkameran gjorde sitt bästa när jag var på väg till Musikmuseet på möte. Det såg lustigt ut på väderkartan imorse. Ett stort moln över nästan hela Sverige men Stockholm sköt ut precis utanför. Därav diset runtomkring tror jag!
Jag har haft en supertrevlig dag. Musikmuseet (Ann-Marie där tyckte jag såg pigg och solbränd ut och undrade om jag haft semester!!!!! Nytt solpuder var receptet...), promenad till syster, promenad med henne och Alvar till Gärdesgrillen... onyttig men god mat (utomhus) och så mer promenad -i sooolen! Lovely!
-Kurs på TV4 om nya servern. Och det känns ju rent av som en befrielse att få börja arbeta mot en server! Alternativet (som de kör med till inatt) är jättekrångligt i mina ögon. Jag börjar dock kl 3 inatt, och det lär ju bli lite kaosartat. Jag har ju inte fått klippa mycket över huvud taget, och alla är nya i systemet!
13-16 var kursen. Sen blev det träning på SATS. Kul! Körde Britney i iPoden så det stod härliga till och pumpade järnet! Ibland får man sån energi! Skynda mig och blev klar ovanligt snabbt när jag skulle hem också.
Tänkte lägga mig kl 8, men det blir nog 9... Hoppas hoppas att jag lyckas somna. Har sovit dåligt de senaste nätterna, så jag behöver sömn... extra mycket när jag ska upp 2!!!

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Britney är ju grym! ;)

Unknown sa...

Jag håller med. ÄLSKAR nya skivan!!! =)