torsdag 10 april 2008

Stressig morgon och jobbig träning...

Jisses vilken natt/morgon jag fick när jag kom till TV4 vid 3. Livespeakar och inslag som skulle klippas både till morgonsoffan och till nyheterna. Snabba ryck!!! Först vid halv åtta fick jag gå på toa och sedan äta frukost. Puh...
Lunch hos syster och sen två SATS-pass. Att jag ens orkade gå dit! De hade bytt musik och program sen sist. Kul att cykla som bara f-n till Bluesbrothers-versionen av Think! med Aretha Franklin! Bättre kan det inte bli!!! Jag gav järnet under cykelpasset... men på core-passet höll jag på att somna så fort jag la mig ned. Har varit sådan sen dess... nickar till.
Tror faktiskt jag ska lägga mig. 18-02 blir åtta timmars sömn. 19-02 blir i alla fall sju timmar!
Ane Brun spelas i Mathias dator. Skön musik. Precis så soft som man vill att musik ska vara när man varvar ner. Hoppas Erik är snäll och spelar in Brottet iväll... för det vill jag dock inte missa...
Trevlig kväll, alla vakna!!!

Inga kommentarer: