fredag 25 april 2008

Sol, stress och smashat ägg...

17,9° ute!!!!! Jag måste ut!!!
Kastar i mig mat och bloggar samtidigt. Alltid flera Firefox-länkar uppe. Facebook, mail m.m. Koll på läget. Idag är jag ledig. Och har redan hunnit tänkt flera ggr... "jag får inte få ont i huvudet! Inte huvudvärk, snälla!" Jag får ont i skallen när jag stressar, och jag stressar jämt! Tiden räcker inte till!!! Jag vet inte hur jag ska bära mig åt!
Och så när man äntligen skall beta av saker, som att gå med påskrivet hyreskontrakt till hyresvärden... då har jag och Mathias skrivit på på fel ställe!!! Och han jobbar... Och jag... är stressad och ska på SJF-fest med fyran ikväll, vara där kl 18... träffa Sussi kl 2. Kul, men hur ska jag hinna ut i solen... och hela "Att göra"-listan som skriker efter mig... AAAaaaaahhh....
Sen en konstig sak. -Det ligger ett smashat ägg på vår balkong!!! Det har skvätt som bara den! Derby igår... men vår balkong??!!! Att den lyckats bli föremål för äggkastning!
-Skärpning, fotbollshuliganer!!!

Inga kommentarer: