måndag 10 oktober 2011

Läkning, mjölkhunger och badfest!




Idag har vi varit ute på vift igen. Dock bara på BB Stockholm där vi nu känner oss riktigt hemma.
Det var jag som skulle undersökas även denna gång. Och jag håller på att läka bra vilket känns kanon! Det kommer att ta några veckor tills det är riktig bra, men jag är glad att det ÄNTLIGEN går åt rätt håll.
Vi har haft en härlig eftermiddag också. Ankis hämtade Saga och sedan gick vi allihop till Åhléns och köpte Pippi-kläder och en Pippi-film åt henne medan Agnes fick lite Barbapappa-kläder av sin faster.
Annars är kvällens stora händelse Agnes väldiga kaskadkräkningar som resulterade i badfest för de små. Saga älskar att titta på när Agnes badar, och Agnes ser riktigt ut att mysa i det varma vattnet. Sen ville även Saga bada. Och hon har blivit superduktig på att stå ut med hårtvättningen. Så det var riktigt mysigt.
Agnes har ätit och ätit hela dagen och natten till idag. Så det kanske inte var så konstigt att hon kräktes så väldigt. Just nu sover hon i min famn efter att jag trotsat hennes gråt och sjungit "Alla ska sova för nu är det natt" för henne. Den har hon hört många gånger när hon legat i min mage. Och nu när jag började sjunga blev hon med ens stilla och lyssnade innan hon somnade i min famn. Myyys!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: