söndag 30 oktober 2011

Höstpromenad genom hipstamatic

 Enda chansen att hinna ut och få mig en nypa luft idag var att snabbt lägga Agnes i vagnen och i rask takt traska runt Skytteholmsparken i skymningen som numera träder i kraft redan vid fyratiden på eftermiddagen.
 Det har varit en grå men skön dag... förstod jag när jag kom ut.
 De spelade fotboll på tre fotbollsplaner invid parken och det var så snyggt ljus att jag fick lust att fotografera. Det känns då väldigt opretentiöst att dra upp sin iPhone, klicka på hipstamatic-appen och hoppas på det bästa. Den ger ju som bäst helt fantastiska bilder!
 Jag passade på att dokumentera korvgubben vid busstorget.
Sen bar det av hem till kaoset. Tias och Saga gjorde pizza. Gott!!!

Vi har haft fullt upp denna helg. Igår vinterekiperade vi hela familjen ute på XXL ute vid Bromma Blocks där vi också lunchade med Ankis innan vi for hem om fick påhälsning av Sagas kompis Svante och hans pappa. Idag har vi haft Isak och hans mamma Ida här på lek och gofika.

Himla kul har det varit! Jag är verkligen inne i nån höstkänsla och vill träffa mycket folk, umgås, fika gott och tända ljus. Och Saga behöver stimulans så det är perfekt med besök då och då!

Inga kommentarer: