fredag 14 oktober 2011

Höst ljuva höst!




Idag lyckades vi ta oss ut för en extrarunda i Skytteholmsparken innan vi hämtade Saga på dagis.
Helt underbart höstväder var det, som de flesta dagarna hittills denna speciella höst. Jag är lite småledsen för att jag nästan bara sett hösten från lägenhetsfönstret i år. Men det gör mig desto gladare när jag väl får komma ut.



Agnes sov gott i vagnen medan jag träffade två mammagruppskompisar från första tiden med Saga. Härligt! Fick också se Siris lillebror som föddes tre dagar före Agnes!



Tias hämtade Sagis som fick en massa riskakor med äppelsmak att mumsa på.



Och så gick vi hemåt för fredagsmys med hemgjord pizza, Elektricitet Banana Band, Djungelboken och Erik Saade på Youtube, nattning av älskade Saga och tröstning av älskade Agnes som bara vill äta, äta och äta. Nu Idol, gofika och en Agnes som försöker äta upp min arm. -Dags att amma igen alltså..!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: