måndag 3 oktober 2011

Frisk dotter och skruttig mamma


Idag var Saga på dagis.
Bebben var pigg så vi fick lite kvalitetstid på förmiddagen. Sedan blev det dock lite stressigt.
13.30 skulle vi vara på BB Stockholm för hörseltest på dottern.
Vi hann dit i tid och jag fick amma älsklingsbebben för att hon inte skulle skrika under testet.
Efter det fick även jag undersökas.
Utan att gå in för mycket på detaljer kan jag ju säga att stygn har gått upp och jag är tillbaka på ruta 1. Sen kan vi lägga till ett stort AAAJJJJ!!! och några liter tårar innan vi våndas över tio till värkande dagar med en massa svårigheter hit och dit.
När vi sedan hämtade Saga visade det sig att hon inte sovit på dagis. Så eftermiddagen och kvällen har varit minst sagt tuff.
Nu längtar jag väldigt till om tio dagar då jag kanske kan börja känna mig som folk igen...

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: