onsdag 9 september 2009

Sagas andra picknick

Jag kände mig tjock i halsen igår... Och även om jag redan mår bättre antar jag att jag inte bör träffa en massa folk denna vecka. Så jag och Saga hade idag picknick på egen hand!
Saga låg nöjt i vagnen, sög på sin kofta och gosade med katten när vi traskade ut i den varma sensommarluften. Men vi hann inte långt innan det blev skrikfest...
Så vi stannade vid första bänken nere vid sjön, där det blev amningspaus och Saga blev glad igen!
Sen lade jag ut en handduk på gräset för att få riktig picknickstämning. Saga skulle få ligga där och mysa var det tänkt... ... men myste var det sista hon gjorde.
Sitta i mammas knä var desto mysigare, så jag fick mig lite fika ändå.
Åter i vagnen... ingen hit. Men till slut somnade Saga och vi rundade både sjön och Råsundastadion innan vi kom hem till lägenheten. Då var det hög tid att amma igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon var ju jättesöt i bodyn!
Fina bilder från dopet även.
Kul att se. Särskilt när man jobbar kvällar och helger och håller på med kommunens sparförslag hela tiden.
Kram
Mamma