onsdag 23 september 2009

Så var det natt igen...

Dagens äventyr var besök på Öppna Förskolan i Huvudsta med mammagruppen. Trevligt. Men sen försvann alla! Jag hade hoppats på att vi skulle boka någon ny träff med tanke på att alla schemalagda träffar är inställda men istället har några i gruppen blivit kompisar med varann och är nöjda med det. Trist!
Jag och en tjej till blev kvar sist med våra bebisar och vi tog i alla fall en härlig solskenspromenad hemåt och fikade på Balders. Kul!
Saga har varit supergo och tittat storögt på andra bebisar, ätit duktigt och nu ikväll slagit bajsrekord. Haha!
Hon somnade redan vid tio vilket är oerhört tidigt för att vara hon. Så jag tittade på True Blood utan bebis i knät. Ännu läskigare än vanligt. Inget roligt avsnitt heller. Sorgligt och äckligt. Det brukar vara mycket mer humor och spänning!
Jag har under kvällens lopp gjort en hemsida för min och min systers musik också. På Myspace. Spännande! Vi sjunger ju ihop sedan länge, och vill nu börja ta sångjobb igen. Har dock inga nya bilder på oss eller inspelningar, så ALLT på sidan fattas kan man säga. Adressen får ni när sidan börjar fyllas så smått!
Nyss spelade jag, Tias och Pelle Betapet, vilket vi brukar göra om vi hinner på kvällarna. Och det gick skitdåligt!!!!! Jag är ingen bra förlorare. Blir inte arg på mina medspelare MEN blir ARG för att det går så j-la dåligt! Arg för att jag inte kommer på några ord och för att jag får såna piss-bokstäver... Ursäkta ordvalet...
Nu ska jag gå och sova, beredd att vakna tidigt som sjutton. Jag är van att få sova så jag är lite bortskämd.
God Natt!

Inga kommentarer: