torsdag 21 februari 2008

Snörvlig promenad längs Montelius väg

Lite stadshusfrossa!
-Från en av de bästa utsiktsplatserna i Stockholm:
Jag hann promenera lite efter bildhämtning på Crimson.
Jobbigt bara att jag blivit så konstigt superförkyld! Så där så jag nyser så jag måste hämta andan efteråt, och så att snoret rinner och jag måste snyta mig var femte minut... Drygt!!!
Idag har jag gått igenom min hemsida grundligt... och upptäckt mer fel (eller vad man ska säga) än vad jag hade vågat tro! Så just i denna stund håller Ermin på och skriver in textändringarna, som är det viktigaste. Min "bakgrund"-text skrev jag 2005... sen dess har det ju hänt en del! Jag måste ändra allt möjligt, men en sak i taget... Ermin har hållt på med detta sedan ca 19!
Han är snäll...
Nä nu vill jag sova snart. Tias har köpt nåt på Hälsokost som man ska bli sömnig av. Hoppas han inte somnar framför TV:n...
Kramis!

Inga kommentarer: