måndag 18 februari 2008

E-cigaretter och svenska vrålåk!

Hua, vilken seg dag jag haft!!! Skönt att det är kväll... även om jag inte hunnit villa det minsta... än.
Aftonbladet... Inga fotojobb idag, och mitt användarkonto fungerade inte. Jag kunde inte ens öppna redigeringsprogrammet!!! Till och med Vasse, som kan allt, tyckte mitt konto var skumt! Först 12.30, efter lunch, blev det ordning på det, tack vare Vasse förstås!
En kul grej idag var Farids rökande på redaktionen, som verkligen fick oss att haja till och sen bli skapligt nyfikna och förvånade över denna ciggs blotta existens!
I övrigt har mitt coola rep om lyxiga bilar börjat gå på webben, om ni vill kolla!
Har gjort urgod, lyxig mat ikväll, skinkschnitzel med potatis, sås och norsk surkål, underbart!!! Skrivit ut kartor, SL-tabeller m.m. inför morgondagens fotograferingar också. Dags att såsa lite framför TV:n kanske... medans vinden viner utanför...

Inga kommentarer: