onsdag 20 februari 2008

Fröken ordning och reda!

Ja, med en mäklare som hämtar (med bil) vid pendeln och hjälper en både att städa, bära och flytta grejer är det ju ingen sak! Så dagens två plåtningar gick smidigast hittills. Härligt! En tom lägenhet och ett radhus med mycket mycket saker...
Det ligger ett mystiskt dis över Solna. När solen sken här imosrse låg diset över Kallhäll, där jag plåtade första lägenheten. Nu har det kommit hit. Jag laddar upp mina bilder och ska sedan åka in och träna. Flyttade tvättiden till imorgon för att få en chans att hinna till SATS. Är tveksam till om jag borde träna nu när jag är så snörvlig och täpt i nosen... men jag chansar och kör på. Kan titta in till syster i samma veva. Tias är spanare (polis) i en kommande TV4-serie med Persbrandt idag!!! Coool! Hans första statistjobb. Imorgon är han vägarbetare för SVT, statistjobb nr 2!

Inga kommentarer: