tisdag 5 februari 2008

Semmelhysteri hos syster!!!

Små himmelska semlor hos syrran. Hon bakade dem själv förstås, mellan disk, tvätt och plock! Utan att ha sovit nämnvärt... (Väkt tidigt av småkottarna som vanligt.)Men nog var det värt besväret?! Nu kom ju syster, och gott blev det!!!!!
Sanslöst gott!!!!! (MYCKET godare än gårdagens från Thelins i Solna, med för hårt vispad grädde...)
Alvar fick ett halvt semmellock och blev så här lycklig! För ett år sen låg han i mammas mage! Storebror vet bättre. Äppelbitar är godare än grädde tycker han. Och Alvar vill ha men får inte. Kvällen avslutas framför datorn. Med sovande bebbar får vi tid att kolla in mina bilder på Notar och denna blogg samt det bästa av allt - få med syrran på Facebook!!! Jag har längtat efter henne där må jag säga! Medans vi joxade kom Tias och glufsade semlor! De två sista fick Erik.
Imorgon är det systerkväll igen, fast av det ovanligare slaget! Restaurang och kanske en öl, vad sägs om det??? - Superkul!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad hedrade mina semlor blev! Fina blev de, och slut tog de! Är vaken i vanlig ordning. Alvar tycker att sömn är överreklamerat, vi klev upp helv sex för att demonstrera detta. Ser fram emot ikväll!!! Vad månne hända?!
Kramar från mosig syster

Anonym sa...

Dom såg väldigt goda ut måste jag säga.
JAg var och hälsade på er mormor igår. Hon hade bullat upp vill jag lova. Min mormor hade paket så hon fick en liten 75års present och blev så glad!

Unknown sa...

Vad kul! Är det nån som är värd paket så är det mormor!!!
Och syster, jag ser också VÄLDIGT fram emot ikväll!!!