måndag 4 februari 2008

Less less less...

Tuff dag. Kursen drog över 45 minuter... 2 h & 45 minuter bidde det...
Sen till lägenhetsfotograferingen, ett riktigt drömhus på Ekerö. Synd bara att det vackra vädret blev mer och mer mulet och mörkret föll tidigare än vanligt och fotograferingen tog ovanligt lång tid... Mitt blodsocker sjönk och ja...
Nu är jag hemma, trött och virrig och känner att det här är en tung måndag... Sådana dagar brukar tisdagen bli lättare.
Vi hade lovat oss själva varsin semla igår, men dröjde tills caféerna stängt innan vi kom ut, så det blev ingen. Kanske blir det kvällens belöning... Problemet är bara att fettisdagen infaller imorgon!!! Många semlor blir det... men jag är väl enda svensken som inte ätit en enda semla än i år?! Helt chockad att jag hållit mig till fettisdagen, i tron om att den skulle infalla längre fram!
Nåväl, nu skall jag "selektera", som det så tjusigt heter, dvs välja ut husbilder och skicka in dem. Även det lär ta en stund antar jag...
Och så är jag missnöjd med mitt nya stativ för 1600 kr!!! Det får jag ju inte vaaa! Vad gör jag åt det? Jag vill vara rik och slippa kompromissa när jag köper utrustning!
Suck...

Inga kommentarer: